Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

Ik wil...


Ik wil mijn trouwring weer om kunnen

Ik wil dat mijn broeken weer passen

Ik wil dat ik weer kan hardlopen

Ik wil niet meer slaaf zijn van mijn vreetlust

Ik wil bepalen wat ik eet en wanneer

Ik wil die onrust uit mijn lijf van het constant aan snoep en vreet denken

Ik wil dat het weer normaal is om niet te snoepen

Ik wil dat mijn armband niet meer zo strak zit

Ik wil dat mijn lichaam weer gewoon mee doet

Ik wil niet aan de bloeddruk medicijnen

Ik wil dat mijn gewrichten zich weer gaan gedragen

Ik wil dat mijn darmen me weer lief vinden

Ik wil niet meer als een stijve hark wakker worden

Ik wil beter slapen

Ik wil niet meer badend in het zweet wakker worden

Ik wil mijn handen gewoon weer kunnen gebruiken zonder dat het allemaal stram en stijf aanvoelt


Een reactie posten

0 Reacties